Friday, March 25, 2011

Beban da kurang..

assalamualaikum...alhamdulillah..semalam..hari yang agak menggembirakan bagi aku..sebab..perkara yang paling membebankan aku sepanjang semester ni da pun berakhir..iaitu lah pembentangan projek akhir..macam-macam yang berlaku semalam..dan sepanjang aku dan kumpulanku melaksanakan kerja-kerja untuk menyiapkan projek..sampai tak tidur 2-3 hari semata-mata nak siapkan kerja tu..tapi takpe la..walaupun tak menang..dapat la jugak kepuasan bila semua da siap..

projek kumpulan aku ade masalah sikit..tak berfungsi..sensor yang rosak..yang lain semua berfungsi dengan baik.tapi takpe la..semuanya dah lepas..hati aku pun da agak tenang..tak perlu dah nak fikir tentang semua tu lagi..aku da bebas!!!hahaha....tapi belum bebas dari politeknik ni lagi..ada lagi lebih kurang sebulan aku kat sini....

pape pun hari ni aku ada kerja yang lagi penting..nak uruskan pengisian untuk program yang akan mula pada petang ni..harap-harap semuanya berjalan lancar..program ni berlangsung selama 3 hari...kurses kepimpinan..nak rancang pengisian taklah semudah yang disangka..macam-macam kena buat..tapi ok jugak..penat tetap ada..tapi..nilah tanggungjawab yang dah diberi..jadi..terimalah seadanya..

emmm...skarang ni nak plan untuk LDK dengan kuliah untuk esok..jadi..bersua lagilah nanti..hehehe..semoga segala urusan kehidupan kita pada hari ini akan dipermudahkan dan mendapat pertolongan daripada yang Maha Esa..insya-Allah.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...